A finals de setembre del 1953, la cotxera tramviaire d'Horta va convertir-se en la cotxera de Borbó. Això es degué a què durant el setembre del 1952 van caure uns forts aiguats que inundaren diverses dependències, especialment les fosses de reparacions dels tramvies. Això va inutilitzar les instal:lacions durant tres setmanes i va ocasionar alguns desperfectes en el material mòbil que es trobava allà estacionat o en reparació. El fet que les lluernes quedessin tapades amb fullaraques va dificultar les tasques d'evacuació de l'aigua. El resultat de les destrosses va obligar a construir un nou desguàs per evitar futures inundacions. Al setembre del 1953, però, les inundacions es repetiren i, com a solució es va recórrer a la instal:lació d'unes portes blindades per evitar la filtració de l'aigua per l'avinguda de Borbó. A més a més, es modernitzaren altres dependències fins convertir aquesta cotxera en la més moderna de Barcelona. Des de llavors, la cotxera d'Horta canviar la seva denominació i va passar a rebre la denominació de cotxera de Borbó. A mode de curiositat, en el XXXIII Congrés Internacional de l’UITP (Unió Internacional dels Transports Públics) celebrat a París el 1959, la modernització de les seves instal·lacions arran dels aiguats va ser reconeguda com a exemplar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada